2014. február 7., péntek

Visszatérés + Kritika

Sziasztok! Nagyon-nagyon nagy bocsánatkéréssel tartozom nektek! Eléggé eltűntem és a blogverseny többi kategóriában nem hirdettem ki.De mindezt befogjuk pótolni, ígérem.Mostantól kezdve, tehát újra lehet kritikát kérni!
Most is hoztam egyet:



Történet: A történet alapsztorija nagyon tetszik, biztos vagyok benne ,hogy ez nem fog sablonossá válni.A helyesírási hibákra figyelj.A tagolás szép, sorkizárttal írsz, ami előnyös.Összevetve jól írsz, bő a szókincsed és változatos.

Összevetve: 10/10

Kinézet: Itt szintén nem tudok mondani olyan, hű de nagy hibákat.A fejlécen nekem talán az kicsit furcsa ,hogy a lány nem fekete-fehéren, de gondolom ez csupán azért van, mert ő a főszereplő és nem szerette volna a készítő ,hogy annyira egybeolvadjon.A háttér tetszik, bár másfajtát is eltudnék képzelni hozzá.
Ami viszont szerintem teljesen elüt és nem jön be, azok az oldalak.Ez a fehér szín, teljesen kiemelkedik a szürke alapon és elüt.Javaslom ,hogy változtasd meg és utána nem lesz vele semmi gond.

Összevetve: 10/8-9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése