2013. szeptember 20., péntek

6. Kritika - Every kiss gets a little sweeter



Történet: Az összes fejezetet nem olvastam el, de az alapján amit olvastam, tetszik..Igaz ,hogy fanfiction, amiből már nagyon-nagyon sok van(szerintem a blogok több mint 80%-a ebből áll), de ez még sem sablonos..Nincsenek helyesírása hibáid, néhol a megfogalmazásod nekem nem teljesen tiszta, de ez csak ritkán fordul elő..Ajánlom ,hogy mielőtt kiteszed a részt, olvasd át, így kitudod javítani a hibáidat, esetleg ha valamivel még kiakarod egészíteni, szerintem megéri.

Összegezve: 10/8

Kinézet: A fejléced nekem tetszik.Jól elvannak rendezve rajta a szereplők, a hátterében levő dolgok, képek is megfelelőek.Bár én a címet inkább középre tettem volna, de így is jó.
A blog hátterén már változtatnék, nem tetszik.Túl egyszerű és nem illik össze a fejléccel.Cseréld le valami másra.A fejezetekben pedig a szövegnek szerintem ne használj háttér színt, tagold jobban a mondatokat és tegyél bele képeket is.A dátum színét, betűtípusát változtasd meg, valamint  a többi helyen is érdeme lenne megváltoztatni.Esetleg oldalra rakhatnál be képeket a szereplőkről, ez is jobban feldobja az egészet.És szerintem még a chat színkombinációját is alakítsd át..Ha ezeket megteszed, persze nem kényszerítelek rá, akkor sokkal jobban fog kinézni.

Összegezve: 10/6-7

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsaidat.
    Bár nem biztos, hogy minden menni fog.(:

    VálaszTörlés